Topics

AGRADECIMIENTO

Fernando Davila A.

Saludos estimados colegas y compañeros del Club, Quiero por este medio agradecerles muchisimo por ese empeño y gran esfuerzo en mantener 100% activo el modo PSK31, cuando yo me inicié en modos digitales por allá en el año 2004 lo hice en esta modalidad. Hoy en dia me siento orgulloso de pertenecer a esta organizacion soy la unidad 070-2692 y pronto tendré mi numero LONP, gracias al contacto No. 100 que acabo de realizar hace apenas unos minutos con la estacion K8PVH, PODX 070 #2570, en 14070 Mhz. Gracias, muchas gracias.

Stephen Melachrinos

For those of you that (like me) don't speak Spanish, Google says the translation is:

Greetings dear colleagues and colleagues of the Club, I want to thank you very much for that commitment and great effort in keeping the PSK31 mode 100% active, when I started in digital modes there in 2004 I did it in this mode. Today I am proud to belong to this organization, I am unit 070-2692 and I will soon have my LONP number, thanks to the contact No. 100 that I just made a few minutes ago with the K8PVH station, PODX 070 # 2570, in 14070 Mhz. Thank you thank you very much.

-------------------------

Fernando -

Congratulations on your accomplishment. It is a pleasure to have you as an active member of our club.

I hope to contact you many times in the future.

73,
Steve
W3HF

Fernando -

Felicitaciones por su logro. Es un placer tenerte como miembro activo de nuestro club.

Espero contactarte muchas veces en el futuro.

73,
Steve
W3HF